tisdag 6 december 2016

ÄNTLIGEN SNYGGA EKO-TROSOR & GRYM RABATTKOD!

Att köpa ekologiska kläder har för mig kommit att bli väldigt viktigt, bland annat med tanke på att vi nu vet om hur hemskt dåligt besprutad bomull är för både miljö, för vår kropp och de som arbetar med att framställa kläderna. Tyvärr är sortimentet ännu inte så stort och många alternativ är inte så roliga, speciellt när det kommer till underkläder som ofta är ganska enformiga och tråkiga -så gissa om jag blev glad när jag äntligen hittade ekologiska trosor som faktiskt också var riktigt fina! Jag älskar att vara fin under kläderna och har nu hittat ett favoritmärke som står högt upp på min julklappslista! 

Fruit Noir är ett nytt svenskt företag som erbjuder lyxiga spetstrosor som är miljövänliga och där bomullen är 100% ekologisk. Och förutom att de är GOTS-certifierade  (stor ekologisk certifiering) så är de också jädrans snygga och lyxiga att se på och jag är övertygad om att de kommer bli många tjejers favorit!

Nu till det bästa! I samarbete med Fruit Noir har jag fått möjligheten att ge er 15% rabatt om ni uppger koden OBM15 - och som om det inte vore nog får alla -25% rabatt och gratis frakt fram till jul! Det betyder att ni får -25% rabatt PLUS -15% rabatt med FRI FRAKT! Hur galet bra är inte det? Så in och beställ direkt - i julklapp till både dig själv och någon du tycker om (bra att tänka på är att de går efter nya storleksguiden vilket innebär att man oftast har en storlek mindre än den man oftast brukar ha)! HAPPY GREEN CHRISTMAS SHOPPING!

I samarbete med fantastiska Fruit Noir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar